رویه‌های بازگرداندن کالا - فروشگاه بازی های ویدیویی EF GAMES
فروشگاه بازی های ویدیویی EF GAMES

رویه‌های بازگرداندن کالا

نحوه بازگشت محصول به فروشگاه؛

مشتریان گرامی فروشگاه EFGAMES مفتخر است که اولین فروشگاه بازی های رایانه ای باشد که امکان بازگشت محصولات را فراهم میکند.

اگر بازی برای شما ارسال شده است و احساس میکنید که بازی دارای ایراد میباشد و قابل اجرا نمیباشد میتوانید بدون دردسر و نگرانی آنرا به فروشگاه مرجوع نمایید و درخواست بازگشت مبلغ پرداخت شده را ارسال کنید.

مبلغ پرداختی فروشگاه به مشتری دقیقا مبلغ فاکتور سفارش میباشد . ( با کسر هزینه ارسال )


شرایط بازپس گیری محصولات فروشگاه:

لازم است به نکات نوشته شده زیر دقت لازم را داشته باشید سپس در صورت عدم رفع شدن مشکل محصول را با هماهنگی ازطریق فرم تماس با ما یا بخش پشتیبانی آنلاین فروشگاه برای ما ارسال نمایید.

  • محصول بدست من رسیده است اما در هنگام حمل و نقل آسیب دیده است.

    • این مشکل متاسفانه از سمت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد که به دلیل عدم دقت لازم در جا به جایی محصولات به بسته های پستی آسیب وارد میشود. درصورتی که آسیب دیدگی بسته به حدی زیاد هست لطفاً از دریافت مرسوله از اداره پست خودداری نمایید تا با بازگشت محصول از اداره پست ما امکان پیگیری و درخواست خسارت داشته باشیم زیرا همه بسته ها بصورت کامل بیمه شده و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد. همچنین آیسی گیم متعهد میشود بسته های ارسالی را به گونه ای بسته بندی و ارسال نماید که کوچکترین مشکلی برای بسته های ارسالی رخ ندهد.
  • محصول به دست من رسیده اما در دستگاه باز نمیشود و خطا میدهد.

    • دقت داشته باشید تمامی محصولات EFGAMES حتماً قبل از ارسال توسط واحد فنی تست و یک مرحله وریفای تکثیر میشوند که این مشکلات رخ ندهد. اگر چنین مشکل دارید حتما دیسک بازی را در دستگاه دیگری تست نمایید تا از سلامت درایو نوری خود مطمعن شوید و سپس برای انجام مراحل مرجوعی با فروشگاه در ارتباط باشید. دقت داشته باشید که محصول باید به همان صورتی که برای شما ارسال شده است مرجوع شود. در صورت آسیب دیدن محصول از سمت مشتری و سپس اقدام به مرجوعی آن درخواست مرجوعی رد خواهد گردید.
  • با گذشت بیش از ۷۲ ساعت از خرید بسته من هنوز به دستم نرسیده است.

    • دقت داشته باشید که تمامی محصولات EFGAMES به صورت موجود در انبار نمیباشند، محصولاتی که شما مشتری محترم از فروشگاه ما تهیه می فرمایید بعد از ثبت سفارش و ورد آن به مرحله تایید سفارش، تیم بخش تأمین محصولات، شروع به تکثیر محصول با بهترین دیسک های موجود در بازار کرده و در واقع محصولی که به دست شما میرسد کاملاً محصول تازه و نو می باشد. این مورد یکی از نکات متمایز کننده فروشگاه EF GAMES از مابقی فروشگاه ها میباشد که محصول کهنه و تکثیر شده از چندین سال پیش نمی باشد. به همین دلیل زمان نیاز برای تکثیر و آماده سازی محصولات ۲۴ الی ۴۸ ساعت در نظر گرفته شده است که سقف آن ۴۸ ساعت می باشد . یعنی محصولی که از فروشگاه سفارش میدید ۲۴ الی ۴۸ ساعت زمان تایید و آماده سازی و تکثیر داشته و پس از دریافت پیامک تحویل شد به پست ظرف ۲۴ الی ۷۲ ساعت پست برای شما میاورد این گذر زمان ممکن است تا یک هفته به طول بیانجامد. فروشگاه EF GAMES متعهد میگردد که در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را به دست مشتری برساند .
  • محصول به دست من رسیده اما بعد از نصب بازی اجرا نمی شود.

    • در این خصوص دقت داشته باشید که دستگاه میزبان ( کامپیوتر شما ) حتماً نیازمندی های بازی خریداری شده را داشته باشید زیرا درصورتی که اینطور نباشید ممکن است بازی برای دستگاه شما قابل اجرا نباشد.
    • دقت کنید که تمامی پیشنیاز های بازی را نصب کرده باشید؛ معمولا همکاران بخش تکثیر و آماده سازی محصولات در دیسک آخر بازی برای شما نرم افزار های موردنیاز جهت نصب بازی را قرار داده اند که حتماً میباستی آنها را نصب نمایید.
    • از بروز بودن درایور کارت گرافیک و باقی قطعات سخت افزاری خود مطمئن شوید. شما میتوایند آخرین نسخه از آپدیت های کارت گرافیک خود را از وبسایت رسمی کارت خود دریافت نمایید.
    • اگر تمامی مراحل را انجام دادید و بازهم بازی برای شما اجرا نمیشود ممکن است مشکل از سمت کرک بازی باشد که برای دستگاه شما قابل اجرا نشده در این صورت باید صبر کنید کرک معتبر تری از بازی منتشر شود یا در صورتی که دوست داشته باشید میتوانید دیسک های بازی را درصورتی که در سلامت کامل هستند برای فروشگاه مرجوع کنید و هزینه سفارش خود را پس بگیرید